2011年12月14日水曜日

LAST NIGHT'S LIVE PERFORMANCE

こんにちは、昨日は新宿でライブでした!  

十年ぶりだったが本番はバッチリだったな、、、。 来てくれた方々には本当に感謝しています。こんなに楽しく音楽をやったのは初めてかもしれないな。

ここ一年間の間はHEMISというバンドとは別にある音楽事務所のサポートを受けながら個人のアーティストとしての活動をしてきました。  いろいろな勉強も出来たしとても充実した一年間でした。
昨日のライブもその音楽事務所の絡みのものでした。 散々悩みましたが昨日のライブを最後にその事務所にサポートして頂くことをお断りしました。
プロデューサーの方と話をして納得して頂きました、これからも個人的には連絡を取り合いましょうという事で気持ちの良い終わり方が出来ましたので良かったと思います。

昨日のライブをやって改めて思いましたが音楽には人の気持ちを動かす強い力があります、それが出来た時の喜びはこれからもずっと自分の中で輝き続ける宝物になるでしょう。

僕がその事務所から離れる事を知って駆けつけてくれた方々やサポートして頂いた方々、また昨日来れなかった方々、本当に本当に感謝しています。

ありがとうございました。


バンドの仲間って友達とは違う不思議な関係なんです、そんな仲間がいて幸せです。

それでは。    hemisleather@gmail.com


Hello!  Last night I had a live performance in Shinjuku!

Although the band and I hadn’t played together in about ten years, it was easy to perform in front of a crowd with them.  I really appreciated everyone who came to watch and it was the first time I had that much fun performing!

For the past year, I’ve been performing as an individual for a music company, sometimes with band members outside of HEMIS.  I was really able to learn a lot this year from working with the company.

After all the trouble of this past year in trying to get signed, I finally told the guy from the office that I wanted to quit pursuing the opportunity and told the producer about my decision last night.  He understood but also told me that he wanted to keep in touch with me in case anything comes up.  I’m glad we ended on a good note.

Yesterday I enjoyed seeing my music move people.  Music has the power and ability to move people and I want to continue the treasure of playing music.

I really appreciate from the bottom of my heart all of the support I’ve received from sponsors, friends, and family.  Thank you.

 The relationship between band members and friends are different but I am very happy for those relationships.


0 件のコメント:

コメントを投稿