2011年12月17日土曜日

TOKYO

こんばんは、昨日は渋谷でパーティー、東京に泊まりました。朝起きて鴨川へ帰って仕事して今はまた東京にいます、今日もパーティーです。忙しいな〜、、、、。

明日はまた鴨川に帰って仕事だ、ま、忙しいのはいいことだな。

昨日は楽しいパーティーだったな〜、来てる人はみなさん日本の楽器業界のトップの方々です、う〜ん社長ばっかり(笑)
そんな前で歌を歌ってきました!財布が売れたりオーダー頂いたり、楽しい話をして知り合いも増えました! 楽しい夜でしたよ!

今夜はハワイに帰ってしまう女の子の送別会です、僕はクラブは苦手なんですが今日は逃げられなそうです、、、、、。

本日は写真を撮る余裕もありませんでしたので革の話はありません、楽しみにしている方々には申し訳ないです。

それではまた明日!


Hello!  Yesterday I stayed in Tokyo because there was a party in Shibuya.  I woke up this morning and went home to Kamogawa to work and now am back in Tokyo for another party . . . so busy!

Tomorrow I’ll go home to Kamogawa to do more work but I guess being busy is a good thing.

Yesterday I went to a fun party where a lot of the guests were high-level executives in the music instrument industry.  Most of the people there were company presidents!  On top of that, they asked me to sing so I had to get up there and perform a song.  Ahh!  But there was great conversation and I made new friends so the night was a blast.

Tonight is a girl from Hawaii’s farewell party.  I don’t like going to clubs but I don’t think I can get out of it… haha

Today I don’t have any pictures or am not going to talk about leather so for those of you interested in only those things, sorry but check back soon!


0 件のコメント:

コメントを投稿