2012年1月12日木曜日

I HAD DREAM ABOUT MERI 2

おはようございます。
画像がアップ出来るようになったので投稿したいと思います!

















中のパーツを作るのは楽しくないな~。

















早く片付けてしまいたいですね。

さ~、本当は昨日書きたかった事を書きます。

家でずっと飼っていたメリーという犬、英語だとメアリーです。の夢を見たんです、去年の8月に死んでしまったんですが夢でも会えたので嬉しい目覚めでした。


















ハスキーとたぶん芝犬かなんかの雑種です、近所で産まれて保健所に行きそうだったところをもらってきて飼い始めました。
























とにかく散歩が大好きで車も大好きでした、海に山、雪山、湖。いろんなところに一緒に行きました。





































仕事をしている作業台の下で散歩の時間を待っていました。

















いつも一緒にいてくれたパートナーでした!

去年8月にハワイに行く予定で航空券を買ってあったのですがもう老衰で二週間ほどゴハンも食べれない状況になっていて水は注射器で飲ませていました、驚く速さで衰えていきとうとう歩けなくなりました、でもトイレの時は教えてくれたので抱えてあげていました、そんな状況でもトイレはちゃんとしようとしていましたね。車に寝かせて海に行ってドアを開けてボーッとしたりしていました。
このままハワイに行ったらもう会えなくなると思い行くのを一週間伸ばしました。
そして呼吸が止まる瞬間まで一緒にいられました。
なんと息を引き取ったのは引き伸ばしてハワイに出発する日の朝でした。
少しでも一緒にいたかった、そんなふうにメリーは思ってたのかな、わかってたんだろうな、、。

出来ることは全てやりました、だから後悔はありません、自然の流れには逆らえないしね。13才なら長生きだったよね、あと二年くらいはいけると思ってたのにな。
メリーはすごく幸せだったと思う、本当にそう思ってくれてたらいいな。

あ~、会いたいな~。




Good morning, I was able to upload my pictures!  Making the inner parts of wallets is not fun and I wish I could just start putting the wallets together.

Okay, I wanted to talk about my dream the other night!  My family had a dog name Meri, which is “Mary” in English.  She was in my dream last night; Meri passed away in August of last year.  I was happy to have seen her in my dream.  She was part Husky and Shiba and she was born at my neighbor’s house.  She was a puppy that, if no one took her, she’d be put to sleep.

She loved taking walks, riding cars, going to the beach, loved the snow, loved lakes… we were able to go many places together.  She also used to sit with me while I worked.
 We were always together!

Last August, I had plans to go to Hawai’i but two weeks before I was supposed to leave, she took a turn for the worse.  She wasn’t eating and drinking anything and could hardly walk but still was able to make an effort to go to the bathroom.  We taught her how and where to use the bathroom and until the end, she tried to do what she was taught.  What a great dog.  When we took her to the beach, she laid in the car and when we opened the door, she just looked at the ocean.  If I went to Hawai’i I knew that I wouldn’t have been able to say goodbye.

Therefore, I extended my departure one week so I could stay with her.  I think she knew I was supposed to leave but decided to stay but that I’d leave soon. 

She eventually passed on the morning the day I was going to leave.
We did everything we could for her so I have no regrets.  She lived a good, long 13 years, even though I thought she’d live another 2 years. 

I think she was happy and I really hope she was.

I wish I could see her again . . .

0 件のコメント:

コメントを投稿