2012年1月27日金曜日

FLOWER CAME

こんにちは、1月25日は自分の誕生日でした、沢山のメッセージを頂き本当に嬉しかったです、ありがとうございました!
25日の朝オレゴンに住んでいる彼女から花が届きました!うれしいですね。

そして夜はバック職人のバンディさんとラーメン食べに行ってアルコールなしで色々話をしました、革についての話を出来る人がいなかったので本当に良い出会いが出来てよかったな~と思います。
こちらを覗いてみてください!http://ameblo.jp/go-go-nonbiri/

鴨川に戻ってきて寝たのは4時でした、、、、。

さて先日のカービングを完成させましたがこれなんなんだろう? マウスパッド? 壁掛け?
ま~とりあえずできました!


















次にまた練習したときには投稿しますので見てくださいね!

オーダー、ご質問はこちらまで! hemisleather@gmail.com

Hi!  The 25th was my birthday and I was so happy to receive so many kind birthday wishes!  Thank you!
On the 25th, I got flowers from my girlfriend in Oregon! 
That night, I went to eat ramen with Bandy, a bag maker.  We ate and talked a lot about leather and how not many people do this type of work. We’re both happy to have met fellow craftsmen.  Here is his site: http://ameblo.jp/go-go-nonbiri/

I came back to Kamogawa at 4AM. 

I don't know what to make from this piece, a mousepad?
I’ll post the next piece that I use for practicing.  Please check back again for updates!

Send your questions to hemisleather@gmail.com

0 件のコメント:

コメントを投稿