2011年11月18日金曜日

SKATE BOARDING

おはようございます、雨が降ると寒いですね。きのうの事を少し書こうかな。

このブログに書いたようにTシャツなどを受け取ったあとに市原のスケートパークへ行きました、知ってるメンツが多くてしかも平日なのでパーク自体は人が少ないという最高な状況でした。昨日は初めて前を浮かしてクルッと回るターンにチャレンジしました!キックターンというらしい、これが結構怖かった、転ぶと痛いのはもう身をも持って知っているしそんな事思ってなくてもなんかね、でも精度はまだ高くないが出来てきている!

















俺のヘルメットは金色、しかもラメ(笑) 

暗くなるまでみんなで滑ってた。帰ろうと思ったらみんな場所を変えて滑ると言い出したのでその意見に便乗して千葉の別の場所へ移動し初めてちゃんとしたランページに挑戦しました! 滑りやすかったな~、キックターンも何度か満足できるものも決まったし行ってよかった。 


















日曜日は栃木まで遠征します、楽しみだな~!

After writing yesterday’s blog, I picked up my HEMIS LEATHER t-shirts and went to Ichihara’s Skatepark.  Usually the park is full of people but because it was a weekday, the park was empty and it was perfect.  I did a kickturn for the first time after weeks of practicing!  Check out the picture…
And yes, my helmet is covered in gold flakes!

We all skated until dark and just when I thought we were going to go home, everyone said they were going to another skatepark.  We all headed to a skatepark in Chiba where we hit the ramps and I practiced my kickturns.  It was a lot of fun!

I’ll be heading to Tochigi on Sunday for more skating.  Looking forward to it!

0 件のコメント:

コメントを投稿