2011年11月25日金曜日

TOKYO AND CHIBA

こんにちは、昨日は東京へ納品に行きその後に昔お世話になっていた方々に挨拶に行きました。
朝から久しぶりに会う人ばかりと会ってしゃべっていたので夜には喉が痛くなってました、、、。でも皆変わらない感じだったので嬉しかったです。

思いがけずオーダーも3つ頂けました、感謝です。

夜は友だちと千葉で飲んでそのままホテルを取って寝ました、今朝は今進めているプロジェクトの会議に行きました。製造元の社長さんと営業担当の方、そして販売元の社長さんと自分です。ちょっと厳しめの結果でした、、、商品開発は難しいですがあきらめないでまた試作品を提出したいと思います。

その後そのまま問屋さんを回って帰宅しました。 疲れましたが収穫はあったと思います。

明日はフォトフレームの事を書きたいと思います。

Hello!  I went to Tokyo yesterday to deliver some products and met up with some old coworkers.  During the day it was great to see so many friends and talk with them…. I talked so much my throat got sore but it was fun to see they haven’t changed.

I also got 3 orders, which I appreciate. 

At night, I stayed at a friend’s house in Chiba after hanging out and then went to a business meeting this morning.  I met with the president of a leather backpack company to discuss how to incorporate my designs into his bags.  Although we’re still working on the designs, I won’t give up because of the huge opportunity it presents.

After the meeting, I took the president home and when I got home, I slept.

Tomorrow I’ll continue about photo frames.

0 件のコメント:

コメントを投稿